Rule Britannia

London är nog ett resemål alla någon gång i sitt liv skulle vilja åka till! Jag har idag letat efter ett hotel som är billigt och uppnår det flesta målen! Hotellet jag har hittat är The Gresham Hotel HSD, det har tre stjärnor, ligger i stadsdelen Baywater - Paddington i London. I närheten ligger Buckingham Palace och Trafalgar Square!

Vill du veta mer? KLICKA HÄR


I London kan man hitta precis vad som helst, kläder, skor, böcker, musik mm.
Jag har nu hittat lite gator som gör att din plånbok kommer att brinna av lycka!

Neal Street: en skogata som har skor för alla sorters fötter (skoparadiset)
-Charing Cross Road: Där du kan fynda böcker av olika slag
-Regent street: Här kan du handla kläder finns också stora märkes varuhus som Austin Reed och Burberry

Eftersom London ligger i topp bland världens bästa utbud för second hand ska jag nu ge er lite tips på vilka gator som är värt att besöka!

Retro Women, Retro Man, Retro Jewellery and Accessories
Adress
: Pembridge road 30-34. T-bana: Notting Hill
-Här kan du göra riktigt bra fynd och köpa förra säsongens designade kläder för riktigt bra pris.

The Loft
Adress
: Monmouth Street 35.T-bana: Covent Garden.
-
Här kan du fynda kläder från Prada, Versace mm som förmodligen bara har använts några gånger.

Waterstone's
Adress:
203-206 Piccadilly.T-bana: Piccadilly Circus.
-
Europas största bokpalats, där du kan fynda olika böcker till bra priser. Här finns det också restauranger, caféer och ett internetområde att besöka.


Inte fått nog av mer shopping adresser och info? KLICKA HÄR





Kommentarer
Postat av: My

Åh, ska försöka kika in på dessa ställen när jag kommer dit :)

2011-04-21 @ 15:45:38
URL: http://mymagnussoon.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: tackar! jaså när fller du år och hur mkt?

händer i påsk då? kramis

2011-04-21 @ 17:22:23
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Det kan du lita på att jag kommer göra, den är jätte bra:D haha jaa det är såå sjukt gott, jag skulle lätt kunna leva på bara det:D Kramar!

2011-04-21 @ 21:49:51
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: MADDES

Hur mår du denna långfredag?

2011-04-22 @ 12:08:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0