Vem är jag?

Hej!

Jag heter Fanny och går sista året i 9:an, till hösten har jag sökt till Drotting Blankas gymnasium i Varberg med inriktning Turism och resor! Något som jag verkligen ser fram emot! Eftersom jag älskar att resa och upptäcka nya ställen, kulturer och träffa jordens alla olika människor!
När jag har gått ut skolan skulle jag vilja starta ett B&B i Norra Spanien i Cataluña! Men är inte riktigt säker på om det blir ett B&B men till Spanien ska jag i alla fall till!

I bloggen:
kommer jag skriva om olika resetips, länder, storstads shopping, transporter mella olika länder, "miniresor", kulturer, språk och ger er lite tips på vad man kan göra när det är långa vänte tider!

Hoppas att ni kommer att kika in på min blogg lite då och då! 


                                                                                                                       

                                                                                                                             Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0