Tre exotiska nyheter med Fritidsresor!

Såg att Fritidsresor ska börja till vintern med direktcharter till Kenya, Kuba och till mitt drömresemål, Barbados och då är det ett dirketflyg ifrån Skandinavien som tar er till dessa ställena! Helt underbart tycker jag, det är nästan så att man vill boka redan nu!

Jag kan ju samtidigt berätta vad fritidsresor kan erbjuda när ni åker till dessa ställerna!
Kenya: I kenya kan du välja mellan safariutflykter, rundresor och fina all Inclusive-hotell vid stränderna, eller kombinera paradisön Zanzibar!

På Kuba: Fritidsresors hotell ligger direkt vid de fina sandstränderna i badorten, Varadero. De rekommenderar att kombinera stranden med Havanna, stadens slitna charm och de amerikanska femtiotalskärror.

Barbados: Som är en skönt avspänd valfartsort för alla som vill njuta av semsteren och lata sig på de vita sandstränderna, här kan du få simma eller snorkla med havsköldpaddor som håller till längst Barbados stränder. 

För mer info om detta klicka HÄR!


Kenya

Kuba
Badorten Varadero

Barbados!
Åh, vad jag skulle vilja åka till Barbados just nu! titta bara på vattnet! helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0