Back on track med hus i Toscana

Japp, då var jag här igen! Hoppas ni alla mår bra, jag mår ju lite si och sådär har nämligen fått nackspärr... Men imorgon blir det nog bättre. Eh, nu ska jag inte tråka ut er med mitt liv! Är ni sugna på lite restips? Idag hade jag tänkt mig att leta hus i Italien! Inte för att jag ska köpa hus direkt just nu, är ju bara 16 år men det är alltid roligt att kolla runt lite vad man kan hitta för olika bostäder! Imorgon blir det inget inlägg för då har jag dans! Men på fredag är det dags igen! Ne nu får jag sluta tjata här kommer kanske ett hus eller en lägenhet! 

Hus i Toscana, Lucca   
Ett parhus. Huset består av källare, entré, förråd, vardagsrum, två badrum och fyra sovrum.
Färdig att flytta in i, inga renoveringar behövs.
Staden Lucca ligget en timmes bilfärd ifrån radhuset och stranden ligger 50 minuter bort. Närmaste staden ligger ca 2 kilometer bort.
Boytan: 110 kvadratmeter
trädgården: 600 kvadratmeter
terass: 30 kvadratmeter
Huset ligger runt 3 miljorner kronor, för mer specifikt pris kolla länken nedan.

Klicka här för bild, pris och mer info: KLICKA HÄR

Ps. Tack till er alla som klickar in på min blogg då och då eller kanske rent ut sagt preminuerar på den! Har nått 60 unik besökare och är jätteglad! Tack allihopa! ♥


Visst är huset urgulligt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0