Vi er røde, vi er hvide!

Man behöver inte åka långt för att se något mysigt land räcker med Danmark! I sommar ska jag åka mycket till Danmark har jag bestämt, dels för att Danmark är väldigt fint och mysigt, jag kommer ju såklart hålla min i själva huvudstaden Köpenhamn, där shopping ska stå på att göra listan.
Danmark:
Danmark är vårat grannland och det är lätt att ta sig dit, ta bara öresundståget över till Danmark och så är du framme! I lilla Danmark bor det ca 5,5 miljoner glada danskar.

Vad kan man göra då?
I Danmark finns allt möjligt att hitta på, för mig och många räcker det bara att gå runt och strosa på landets alla kullerstenar och titta på folk.
Shopping: Danmark kan erbjuda mycket när det gäller shopping faktiskt, de har tillexemple Urban Outfitters som bara finns här i Stockholm och för mig som bor väldigt långt bort i från stockholm har det närmare till Danmark (tror jag i alla fall) haha! men det käns liksom om det är närmare, i alla fall här hittar du adressen.
Urban Outfitters
Ostergade 42b
1100 Kobenhavn
Denmark

Tivoli
Det finns också så mycket mera än bara shopping du kan också besöka "Tivoli" som ligger i Köpenhamn. Dem har öppet från 14 april till 25 september. Gratis för barn mellan 0-7 år.
Mer info om Tivoli? KLICKA HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0