LONDON, BABY

Ja går inte att beskriva London bättre än vad rubriken gör!
London är en dröm för nästan alla att besöka, för mig har inte London dock lockat mig speciellt mycket då jag hellre drar dit palmerna bor eller där solen skiner och fåglarna kvittrar. Finns det verkligen fint väder i London och England? När jag tänker på England och London så tänker jag på massa dubbeldäckare som kör runt och regn som öser ner (i mängder) men nu är det dags för mig att rensa ur de där negativa om regn för jag ska nämligen till London!
 
Jag och min stora syster ska åka till London i vår och det ska bli riktigt roligt faktiskt, det blev en hel spontan resa då en jobbarkompis till mig hade bokat dubbla hotell och inte kunde få tillbaka pengarna enligt avbokningsreglerna så då sa jag bara "Jag tar det!".
Nu är det dags att säga "London Calling" och hejdå Sverige!!
Jag kommer att fortsätta att uppdatera bloggen lite då och då men som jag alltid säger så kommer bloggen i andra hand då jag har en del i skolan just nu som måste bli klart!
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0