Gästbloggaren har anlänt..

Den hemliga gästbloggaren..

Jag ska ut och resa den 25:e Juli, eller rättare sagt flytta som au pair och vara borta det närmsta året. Fanny har redan skrivit lite om detta magnifika land - USA!

Det är mycket känslor som spelar in just nu och samtidigt som jag vill åka så går tiden här hemma nästan för fort. Jag hinner inte med allt jag vill hinna med och att lämna min familj och vänner är svårare än vad jag trodde det skulle vara. Men som sagt jag kommer ju få min andra familj i USA, min "host-familj".

För att vara exakt så ska jag till Kalifornien, El Dorado Hills. Ca 2h bilresa från San Fransisco och 30 minuter från Sacramento. Sacramento är delstaten Kalifornias huvudstad och har en befolkning på ca 500 000 invånare. Runt om där jag bor, El Dorado Hills, finns det mycket fin natur, parker, shoppingcentra, gym osv. Än så länge tror jag att jag kommer stoorm trivas!

Jag lägger upp en bildbomb med bilder och så kommer jag med mer update senare!

Mitt hus i USA

Baksidan av huset

En del av Sacramento

För att kunna läsa mer om mig när jag flyttar klicka in: www.lifebysimone.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0