Hitta bostad utomlands

Många av sveriges befolkning tror jag är trött på vårat väder (inte nu) som vi har i Sverige, man måste alltid ha en plan B om man har tänkt sig att sitta ute tex, man måste tex ha en plan B när det gäller all sorts utomhus aktivitet! Vilket är väldigt tråkigt, man måste alltid tänka på vad ska jag ha på mig, ska jag ha en jacka på mig eller inte, ska jag ha paraplyet med mig, ska jag ha sandaler eller lite varmare skor! Jag själv har blivit fruktansvärd trött på att tänka så och aldrig kunna gå ut som man är! Jag ska ju flytta Spanien när jag blir lite äldre, till Costa Brava kusten hade jag tänkt mig! Nu ska jag ger er alla sugna hus köpare några adresser där du kan hitta din drömbostad utomlands!

Hemnet: Spanien, Frankrike, Braslilen, Monaco, Portugal osv.

Prestigi Properties: Spanien, Costa Brava kusten.

Immovario: Främst Spanien och Costa Brava kusten, Men även Frankrike, Belgien, Nederländerna, Turkiet osv.

Gabinohome: Här hittar du bostäder i Spanien, Honduras, Italien, Israel, Storbritannien, Maroco, USA, Turkiet, Kina osv.

Hoppas några av dessa sidor hjälper er med era hus letande! Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Charlotte Granstedt

Goddag! vad spännande din blogg är. lär definitivt läsa igen. :) Ha en rolig dag :)

2011-07-01 @ 15:03:55
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0