Update

Hej igen!

Jag hann inte berätta så mycket om mig själv, men iallafall. Jag heter Simone är 19 år och bestämde mig förra hösten att jag ville åka som au pair till USA. Nu är det jag och kompis till som ska till usa så jag är inte ensam om att känna mig helt galen som gör detta!

Till min familj då, jag ska ta hand om tre barn, Jackie 12, Tori 9 och Katie 6 år och deras underbart snälla mamma Kimberly och maken John. Familjen består även av 2 hundar och 1 adopterad katt, vilken tur att jag gillar djur!
De älskar att resa, de ska till Hawaii i Juli och i November då jag är nere ska vi på en kryssning, men vart vet jag inte. Det känns jätte bra när vi skypat och vi mailar dagligen om vardagliga ting. Jag längtar egentligen mest till hösten, då man hunnit komma in i vardagsrutinerna och vet hur allt fungerar, det blir mest hektiskt de första veckorna (jobbigt enligt mig).
Vad jag vet än så länge så får jag en bil, en mobil, eget rum - med toalett så det jag egentligen är nyfiken på är hur staden och huset ser ut. Sant dock att bilder säger mer än tusen ord, men jag läängtar till att faktiskt få stå utanför huset by myself. Om ni är sugna på att åka kan jag berätta allt, hur man går tillväga osv.
Mail: [email protected]

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0