EL SALVADOR - SVERIGE (PART 3: Avslutningsfest)

Hej!

Som några av er säkert vet så har min skola haft utbyte med några elever i från El Salvador och de har spenderat 3 veckor i Sverige och jag och min klass har fixat och donat på Vandrarhemmet som de bodde på, vi lagade frukost och kvällsmat till dem och satt sent på kvällarna och bara snackade och sjöng för fulla halsar med i de spanska sångerna med komp av gitarr. Dessa veckorna har varit några av de veckor som kommer att finnas för evigt i mitt hjärta och vara en av samlingarna av minnena jag har plockat med mig under alla mina år på jorden.

Den sista kvällen tillsammans med dem vad så sorglig, för man kanske inte ens kommer att träffa de igen, men något sa inne i mitt huvud att det här är inte sista gången jag träffar dem!


Ed, Jag och Johannes



TU1 ♥ (amanda och jag saknas!)



Stefan, Erik, Rodrigo och Cesar



Ed och Jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0