I love you dear friday

Äntligen är det fredag imorgon och nu anar inte vad jag har längtar efter den här fredagen? Jag ska äntligen hem till min familj, har saknat dem jättemkt nu den senaste tiden går ju i skola i Varberg så har inte varit hemma på ca 3 eller 2 veckor, låter kanske lite löjligt att det bara har gått några veckor bara men man hinner knappt träffa de på helgerna heller för då jobbar de! Aja! Life goes on!

London resan närmar sig med stormsteg och jag har suttit fast klistrad framför datorskärmen och letat efter de bästa shopping ställerna i London! Har hittat några guldkorn med de avslöjar jag inte en!
När jag och min syster ska spendera 3 dagar i den underbara staden så ska vi bo ungefär vid Hyde Park, vilket ligger ganska centralt! Ser fram emot den här tripen jättemkt! Vill bara bort ifrån Sverige nu och se något nytt!

Godnatt till er alla turtorduvor där ute! Glöm inte att säga till dem ni gillar att ni älskar dem! Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0