Dålig uppdatering!

Som ni säkert har märkt så har det varit väldigt dåligt uppdatering på bloggen den här veckan och de beror mycket på att vi inte har haft internet och så är det lite som måstes fixas med min och syrrans stuga och såklart skolan som har dragit igång precis, har nu redan gått en vecka och jag stor trivs på Drottning Blanka med mina underbara klasskompisar!
Nu till nästa vecka så kan jag försöka ta lite kort och visa er min skola och min syster och min stuga!

Förresten! Vad tyckte ni om mitt sammarbete med Johanna? Visst är det bra!?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så mycket! Jag köpte den på en el corte inglés-outlet för 3€ under mitt utbytesår i Spanien så den lär vara rätt svår att hitta här i Sverige!

2011-08-28 @ 02:17:19
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0