Har äntligen fått internet!

Som jag nämde i förra inlägget så har jag haft lite problemas med att komma ut på internet men nu har jag äntligen internet och ska försöka skriva några inlägg när jag har tid!
Skolan flyter på och jag trivs jättebra! imorgon så ska alla ettor åka till en ö och få lära känna varandra lite, vilket jag och min klass ser framemot jättemycket, ska bli roligt att få träffa några andra ettor också eftersom jag bara har lektioner med de in min klass turism och de i beteende. Får väl hoppas att vi får tur med vädret och slipper regnet för en gångs skull! haha!
Min syster och jag trvis bra i våran stuga vi hyr och har nästan köpt upp hela coops sortiment på doftljus (vi älskar doftljus), så nu luktar det gott i vårt lilla hem! haha.
har ni några tips på några resemål jag ska ta upp på bloggen? Kommentera inlägget isåfall!
Imorgon så tänkte jag att det blir lite fakta om Kuba!
ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0