KORT WEEKENDS I SVERIGE!

Hej!
Jag tänkte mig att jag skulle berätta lite om vad man kan göra i Sverige under sommaren och då passar det perfekt för kort weekends.
Till exemple att åka upp/åka ner till huvudstaden, kanske ta en runda till Gränna och titta när de gör polkagrisar, åka spårvagn i det goa och glada Göteborg!
Imorgon ska jag börja med den första kort weekenden och då kommer ni att få reda på lite sevärdheter/saker att göra och ställen att bo på och kanske något litet mysigt café/restaurang!
Ni får gärna lägga förslag på någon svenska stad/samhälle som ni vill att jag ska ta upp i mitt skrivande och något ställe som ni vill veta mer om eller ge tips på kanske ett hotell/restaurang/café osv som har varit bra! Blir jätteglad av kommentarer! Glöm inte av det!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0