Sista minuten

Igår var jag fruktansvärt sugen på att ta en sista minuten för regnet bara forsade ner! Men idag är vädret på min sida igen. Men igår så tittade jag på lite olika sista minuten resor till Mallorca, Ayia Napa, Rhodos mm och ving hade några bra ställen för fruktansvärt bra pris!

Prisexemple VING: Jag tar flyget ifrån Göteborg-Landvetter och flyger mot Spanien till Cala d'Or. Där jag sedan får bo på ett hotell som heter Caravella som är ett traditionellt spanskt litet hotell som ligger centralt och nära havet, Men det ingår inga måltider. För en vuxen person får du betala 4675 kr för en vecka. 

Klicka HÄR för Ving´s sista minuten!

Prisexemple FRITIDSRESOR: Jag tar flyget ifrån Stockholm-Arlanda till Turkiet, Izmir, där bor jag på ett hotell som heter, Hotell Atli. Jag bor i ett dubbelrum som har balkong, jag får frukost. Hotellet ligget mitt i centrum och 700 meter ifrån stranden. Det finns restaurang/bar på hotellet, luftkonditionering, pool men ingen barnpool. För två vuxna för hotell och flyg får jag betala 8496 kr.

Klicka HÄR för Fritidsresor´s sista minuten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0