SOMMARLOV

Ja, tänkte att det vore skönt med ett sommarlov för bloggen och det är nog ganska skönt för er med att inte behöva sitta som galningar franför datorn och vänta på mina inlägg (haha) när det är fint väder och så! Så jag vill bara säga att jag kommer tillbaka i mitten eller slutet av augusti! Då jag ska berätta om allt spännande jag kommer att läsa på linjen turism och resor på Drottning Blankas gymnasium, för jag har nämligen kommit och nu i sommar ska den största energin jag har att gå åt till att leta lägenhet i Varberg!

GLAD SOMMAR (lite sent va?)

Här kommer ännu mer bilder ifrån det vackra Rom


 


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

svar: ja,jag har varit där många gånger!

ja,gud vad kul de kan jag gärna göra :).

om du kollar lite längre ner på min blogg ser du lite bilder där ifrån och jag ska komma med en till del också!

Åk dit,du kommer inte ångra dig! (:

2011-07-23 @ 21:05:00
URL: http://oliviaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0