Tillbaka!

Hej igen mina kära läsare!

Jag har längtat så för att starta upp bloggen igen men har inte haft orken nu när det är sommar och allt men vädret har ju inte varit sådär jättebra nu det sista så jag kunde inte hålla mig ifrån att skriva ett inlägg och starta bloggen lite tidigare än planerat! Jag hoppas att ni har/haft/kommer att ha en fortsatt trevig sommar och semster! Några som kanske har varit utomland eller vid kusten och vill gästblogga om det? Hör av er isåfall!
Nu har iallafall min barndoms vän Simone, hon som gästbloggade här i mitten av sommaren åkt iväg till Usa nu och ni som är intresserade av hennes spännande vardag som au pair i Kalifornien kan klicka HÄR!
Som sagt så fortsätter jag och min syster att leta lägenheter i Varberg och det droppar in lite då och då på blocket och vi har intresseanmält oss på olika sidor! Någon av er som vet eller känner någon som ska hyra ut sin lägenhet till ett bra pris? Hör av er!

Ni som vill ha ett minne av semstern, titta hit!
Nu när det är semstertider fortfarande så kanske många av er tar mycket kort och ska framkalla dem men istället för det så kan ni göra eran egna fotobok på Fujidirket! Jag gjorde en bok om Spanien när vi var där förra året och håller just nu på med att göra en fotobok om våran semster i Rom! Det är ett jättebra sätt att spara bilderna och det blir lite mer personligt att få fixa sin egna fotobok! För mer info om detta? fujidirekt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0