FÖRSTA ADVENT - Planera resa

Idag är det redan första advent och innan vi alla vet ordet av det så är julafton redan här! Hela hösten har bara sprunigt iväg och jag längtar som in i bänken till sommarlovet, solen, värmen, det gröna gräset och sanden emellan tårna!
Igår tittade jag och min familj på ett boende som vi kanske ska hyra i sommar, som ligger på Costa Brava kusten i Spanien! Vi tittade även på hur mycket flyget skulle gå på och vilka tider det skulle lyfta! Åh vad jag önskar att det vore Sommar nu!

Vi brukar oftas åka med Ryanair som vi tycker är otroligt billigt och bra!

Sidan vi har tittat på boenden är: Immovario 


Bloggere+3_large
Bild: weheartit.com


Bild: Immovario.com


Bild: Immovario.com


Bild: Immovario.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0