Mässan på DBGY

Hej allihopa igen! Nu ska jag försöka vara tillbaka till bloggandet ett tag i alla fall! Har fått mässan överstökad nu och nu återstår det bara några nationella prov och några uppdrag i turismen som inte har blockats av på schemat ännu, men det ska nog fixa sig!
I alla fall så är mässan klart som vi hade för någon vecka sedan och den gick super bra! Är jättenöjd med hur min monter blev och det gav ju resultat då jag fick A på hela min monter, min fakta och bemötandet.


Välkommen till Västergötland, Bohuslän och Dalsland

Min bästis Amanda vill välkommna er till Uppland och Södermanland!

Nathalie tycker Småland och Öland är det bästa stället att åka till på semestern!

Här har vi Storbritannien, Island och Norge

Vem säger inte nej till Frankrike!?

Emma's jättefina monter om Grekland!

Ciao!

Viva España!

Annie med Serbien!


Om ni har frågor kring mässan som vi hade på min skola, Drottning Blankas gymnasieskola, VBG kan ni alltid kontakta mig på min mail: [email protected]


Kommentarer
Postat av: amanda :)

Vi var grymma Fanccybääncy! <3

2012-05-13 @ 23:06:22
URL: http://amandasteenagedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0