Guidning i Varberg

Hej allihopa!
 
Sitter just nu i skolan, sitter kvar för att hinna klart med faktan till min guidning för ettorna på min skola Drottning Blanka i Varberg. Tidigare idag var även jag och min klass ute och gick rundan som vi ska guida för att känna oss mer säkra så vi inte går fel, men tänkte att jag skulle ta en lite kvällsrunda idag och ta och gå rundan samtidigt som jag rabblar upp lite av informationen som jag har tagit till mig.
 
Igår var det exakt en vecka sen vi satt på planet till Palma och jag saknar det så himla mycket! Saknar värmen, spanjorerna, sola, bada, snacka spanska och ta sig in på nattklubbarna gratis! Finns så mycket som jag har att berätta för er om Palma resan men har tyvärr inte haft tid än men jag lovar att efter guidningen som ska vara på tisdag så kommer det vara ganska lugnt på min front och då ska jag ta i hård handskarna och verkligen lägga energi på bloggen men som jag har sagt tusen gånger och som jag kommer att fortsätta att säga tusen gånger till så ligger bloggen nummer 2 på prio listan.
 
Ha det bra och så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0