BOKAT RESA - Cala O'dor

Japp, då var det bokat och klart!
Ska packa väskan i augusti och dra till lite varmare klimat, jag och mina kompsiar Amanda, Adrian och Hannes ska dra till Mallorca, Cala O'dor i en vecka med sol, bad och en del festande blir det nog också!
Ska bli riktigt skönt att få åka iväg och ha något att se framemot, så nu har jag både London och Mallorca fram för mig.
 
Jag är inte alls förtjust i charterresor och det är såklart en charterresa vi har bokat men ska bli att testa det med och int ebehöva göra något på semestern, inte behöva tänka på nått! Man måste ju testa innan man kan fatta en uppfattning om det. eller hur?
Vi har bokat via VING och hotellet vi ska bo på heter Esmeralda Garden Park.
 
 
 
Bilder: google.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0